Miljø, kvalitet og service er tre nøgleord hos LAKexperten. I sin enkelthed tre uadskillelige ord, som mere end noget andet kendetegner den oplevelse, du får som kunde hos os.
For i al det arbejde vi udfører for vores samarbejdspartnere, er vores indsats gennemsyret af, at vi tænker på miljøet, at vi leverer arbejde af en høj faglig standard og at vi gør det nemt at være kunde.
Det sidste betyder blandt andet, at vi henter og bringer dine biler. Det sparer dig for en masse tid på transport - noget, som du i sidste ende kan aflæse på din bundlinje.
Som alle andre virksomheder er også vi fokuseret på bundlinjen. Men det er vigtigt at understrege, at vi ikke zoomer ind på vores egne nøgletal, før vi har leveret den vare, som vores kunder forventer og som er hele fundamentet for at drive forretning.
Det er i den rækkefølge, vi arbejder. Først gøre kunden tilfreds, derefter os selv.
Vejen til at skabe tilfredshed har vi efterhånden kørt mange gange. Det handler om at holde sig til det, vi ved noget om. I vores tilfælde er det autolakering